FORTSÄTT MED MENINGEN

Jag lyssnar på sophias babbel
Jag pratar med sophia
Jag tycker om my friends
Jag avskyr när folk när folk söker skit mycket uppmärksamhet
Min bästa vän heter sophia isabella watson
Min första vän hette vetefan
Kärlek är mysigt och smärtsamt
När jag borstar tänderna så tittar jag i spegeln
När jag lagar mat så går det vääääääldigt fort för mig
Jag tänder på killar som bryr sig om en (:
Det sexigaste yrket är jag vet inte ;)
Jag är rädd för att ramla & insekter -.-

Den värsta känslan är saknaden
Den bästa känslan är kärlek
Jag är bäst på typ inget ..
Jag är sämst på
 typ allt..

Om jag va ett djur skulle jag vara en katt med nio liv *fett chill ju*
 
Om jag va en insekt skulle jag vara en nyckelpiga :D 

Jag kommer aldrig att svika dig mer syster s'
Det finaste som finns är mina älsklingar
I sommar ska jag bli brun & vara med vänner (:
Sist jag grät var 10 jminuter sen..
Jag kan vara din älskling ^^
Jag kan inte rita lika bra "/

När jag vill tänka så tänker jag alltid på konsekvenser om inte ngt bra :)
När jag bakar så bakar jag KOKKOSBOLLAR :D
Min mobiltelefon är min favorit-sak
När jag vaknar på morgonen tänker jag "ge mig tio minuter till" flera gånger :P
Innan jag går och lägger mig så sätter jag på pyjamasen ^^
Just nu tänker jag på hur det vore om du inte fanns här nu !
Bebisar är små bebisar xD

Idag har jag vart på talangjakt med steffie

Ikväll ska jag sova gott :)
Jag vill verkligen att du ska förstå hur jag känner för dig / att du ska försvinna här ifrån nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0