GÄSTBLOGG : STEFFIE

shaa alla vanessas söta läsare ;D
jag har märkt att vanessa är sämst på att blogga så jag tänkte
uppdatera lite fort utan att hon vet om det,jag är så busig, ^^
ehm..vanessa skulle med till göteborg på lördag för att dra till
liseberg men hon fick inte, synd fan ;S men bara så att ni vet
NÄSTA VECKA så ska jag vara med henne för att jag har inte träffat
henne på mer än en vecka förutom idag, så jag saknar henne faktiskt!
aja, puss på er :D kolla in min blogg också : ----->http://steffus.blogg.se <-----

juste, hon har inte uppdaterat för att hon har vart ute med båten
hos louise landställe :) hon har massviss med myggbett, haha ^^ lol

här bjuder jag på en bild på oss från typ sommaren 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0