3 DAGAR (publiserdades aldrig imorse)

sorry, skolan började igår så jag var ute nu innan allt började.
idag: jag är ledig eftersom min mentor inte kommer på ett tag så jag behöver inte ha utvecklingssamtal. så jag ska kanske ut snart och efter på släcktfest för pamela. GRATTIS PAMELA föresten :D
igår: SKOOOOLSTART ! började halv 11 och va där tills halv 12. drog till täby en snabbis medans steffie va i skolan. va i brottby sen klockan halv 2 och träffade några människor. hade skitkul. drog direkt hem till steffie för att chilla och sen hem till mig. la mig runt 2-tiden för att ingen va inne -.-
förrigår (?): va jag i täby med parna, ida, emmie, och massa andra männsikor. va där tills klockan 9 (:

det var en kort "förklaring" för dom dagarna som jag inte bloggade
KÄRLEK TILL ALLA :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0