NU VET DU SÄKERT MER

Hur gammal är du? 13 fyller 14 den 9 maj
Vad har du för hårfärg? brunt - svart
Är du kär i någon? aah
Har du ngn pojkvän? nej
Vilka umgås du mest med? sophia, saga, linnea & julia

Har du..
Sovit brevid ngn av samma kön?
aah
Sovit brevid ngn av motsatt kön? aah
Ljugit för en nära vän? hmm.. tror det :o
Svikit någon? mhm.

Vem..
Vem skrev du till senast på msn?
sophia
Kramade du senast? millie
Är den finaste personen som finns? sophia bästis
Ringde dig senast? steffie :D
Skicka ett sms till dig senast? david
Skickade du ett sms till senast? david

Vad..
Drack du senast?
vatten
Köpte du senast?
Ska du göra imorgon? skolan & sen vänner :)
Vill du göra just nu? vara med honom..

Kärlek..
Du har sårat ngn
nej
Någon har sårat dig aah..
Du har har haft ett förhållande som varade över 10 månader nej, tror inte det.
Du har haft ett förhållande som varade över 1 år nejnej

Ärlighet..
Jag har gjort ngt jag lovat ngn annan att inte göra
aah ngr gånger
Jag har gjort ngt jag lovat mig själv att inte göra aah..
struntat i ett prov? aah :P

Dåliga tider..
Jag har druckit alkohol
-
Jag dricker mig berusad minst 1 gång i månaden nej
Jag har Vaknat gråtande många gånger
Jag har somnat gråtande många gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0