SVAR PÅ ALLT !

- favoritmat?
svar; ingen speciell, men jag älskar pasta :D
- drömdejt?
svar; en supersöt kille, som gillar mig som jag är
- favoritserie?
svar; jag venne, typ våra värsta år :P
- favoritparfym? ^^
svar; en Escada, Ocean Lounge. den luktar super :)
- hur många är ni i din familj? xD
svar; 5 st hemma, 1 bor ensam. hmm.. 6 + en hund typ xD
- vad brukar du göra på din fritid ?
svar; vara med mina vänner & spela tennis !
- vad gör du på rasterna i skolan ?
svar; är med mina klasskompisar & träffar en ngr fler :)
- brukar du vara med dina vänner ?
svar; aa allt för ofta ^-^
- brukar du sminka dig ?
svar; ibland, använder bara mascara & cajal
- bästavän ?
svar; aa den bästa av alla :)
- isf vad heter han/hon ?
svar; hennes namn är felicia josefin cederström <3
- hur mår du ?
svar; hah, jag mår bra, ni då ? ^^
- hur länge har du haft din blogg?
svar; i typ ett år & några månader xD
- jag saknar dig saknar du mig vannu ? ;D haha
svar; naaw lollo ;(
- tycker du det går bra med din blogg ?
svar; aa, men ska "satsa" lite mer :)
- hur ser din drömprins ut ?
svar; precis som min drömdejt ;)
- fin och dum ellr ful och snäll ?
svar; ful & snäll, sen skulle jag nog göra ansiktsoperering annars fin & dum xD
- vilken hårfärg skulle du vilja av grått elr grönt ?
svar; hellre grönt, det är ganska coolt så ^.~

hoppas ni gillar svaren på era frågor §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0