oj ..

.. ni kanske har märkt att det inte går så bra med min uppdatering nu. men ibland har jag inget att blogga om och ibland kan/orkar jag inte, men jag ska försöka att bättra mig nu. jag ska satsa mer så.. men aja, idag har jag vart med malin och miranda var typ med oss. vi var ju hemma hos malin i början, sen taggade vi hem till mig för att jag och miranda skulle hem, men vi ville inte missa idol och wipeout så dom kom in och stannade tio minuter. miranda blev tvungen att gå för att möta erina & zazzi. så jag och malin gjorde henne sällskap.. malin och jag hade skitkul påvägen tillbaka. klockan tio över nio taggade hon hem (suck), men nu sitter jag inne på peah, bloggen och facebook (vanessa fernanda vargas). men nu ska jag fixa lite saker till imorrn, så vi hörs nog imorgon §

en bild på mig från i söndags :D <3

Kommentarer
Postat av: Haaaanna

.svar.

jag saknar dig oxå ! <3

2009-10-01 @ 18:59:19
URL: http://bluelikeice.blogg.se/
Postat av: Haaaanna

.svar.

jag saknar dig oxå ! <3

2009-10-01 @ 18:59:34
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0