NU BÖRJAR ..

det igen, nu när frågestunden är slut så kommer allt att bli som vanligt igen med bloggandet. det har varit lite jobbigt att svara på frågorna och att väntat på att några mer ska kommentera menmen jag klarade det! nu sitter jag och lyssnar på en remix låt, venne vad den heter men det börjar med low låten av flo-rida. idag har jag varit i skolan, sen träffade jag min älskling matilda & cristian. vi taggade hem till hnm, asso shit.. han har så jävla stort hus (är avundsjuk nu) att det inte är sant! vi gjorde inte så mycket för att christian skulle spela ishockey & matilda skulle på fotbollen så jag följde med matilda till fotbollen & sen klockan halv sju taggade jag hem för att jag var hungrig xD. men nu ska jag kolla runt på andras bloggar och sånt. så vi hörs kanske senare ;)
pussar & kramar
vanessa vargas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0