INTE ..

så mycket att skriva idag. denna dag är typ likadan som igår (?). har nyss ätit flingor, kollar på teve och lyssnar på låten Afrika av Karl Wolf och Culture med min brorsha som sitter på andra datorn. snackade nyss med min saknade kusin stephany, som frågademig om vi kunde ses. men tyvärr så sa jag att det inte gick för att jag är sjuk. okej det är hon också men jag är i pyjamas och får absolut inte gå ut säger mamma, har stängt alla fönstren så att all värme är kvar i huset. det är ett fult väder utanför mitt hus så jag vill inte ut, eller vill och vill.. jag skulle inte vilja. men jag ska ringa stephany senare om jag kanske mår bättre eller så. har verkligen lust att träffa henne. har inte vart med henne på typ 10000 år (?) så det skulle vara väldigt kul. men nu lyssnar jag på Belly Dancer av Akon. den är ganska gammal men ändå ganska bra tycker jag :D. men nu ska jag skriva dagens så vi hörs + jag nås på luren § 0708482682 (:
pussar & kramar,
vanessa ;) §

(bild på min söta sandödla xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0