INGET TÄLTANDE

jag kanske har glömt att berätta men jag skulle ju sova i åttamans-tält men det blev inte av. en viss person skulle typ ha "fysik" med personens lag så han måste till täbban & allt. men vi ska ta det från lördag-söndag istället, annars kanske det blir nästa vecka, men vi får se hur det blir. idag mår jag faktiskt lite bättre men jag har fortfarande ont i halsen & pyttelite feber, jag kan inte äns svälja vatten eller mitt egna saliv, jag får ju fett ont då. sitter nu och snackar med lilla mathilda w & ines c typ. men ska plugga lite matte nu-.-'
pussar & kramar § vannu <3

( jag, den 4 september 2009 (; )


Kommentarer
Postat av: HANNA&LINA

sv:

hihi, tack<3

2009-09-07 @ 20:37:18
URL: http://hannaochlina.blogg.se/
Postat av: Louise ;D

nu har jag på min blogg en tävling om vilken blogg som blir veckans blogg, anmäl dig gärna ! :D <3

om du vill anmäla dig, så gör det senast den 13 september. :D

2009-09-08 @ 19:51:01
URL: http://absolutlouises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0