I.I.I

(nu kanske ni undrar varför det står I.I.I (?) men det är en förkortning till Inte Idag Igen).
är hemma, det blev ingen skola idag för att jag hade feber imorseoch jag hostade hela natten typ. men imorrn är det typ sportsday (sportdag) i skolan så jag tror inte att jag taggar till skolan, har problem med att andas om jag springer, det kanske är asma (?). vi kommer typ kasta kula, diskus och kanske springa 600 meter ? det pallar inte jag med så vi får se hur det blir. aja, kom nyss från tennisen med louise & lisa var ju med och glodde på när vi spelade xD. men nu ska jag glooo på teve. så vi hörs om 10 minuter med dagens låt och dagens ?
pussar & kramar,
vanessa ;) §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0