1 SEPTEMBER

idag är det 1 september och det är en underbar eftermiddag, ja har vait i skolan tills klockan 13.50, jag tog sällskap med alex, sven, david, helle, julle & gustav. jag känner inte alla men jag vet bara vilka det är. det var skitvarmt med min jacka, för att det stog att det skulle regna idag, jag fick bära på den hela tiden då. sven alex och typ cicci (svens syrra) tog inte vaxholms bussen, dom satt & solade vid busshållsplatsen. men i bussen satt jag med helle & david (a). sitter och tänker på mina vänner & att jag saknar dom. men aja, ska ut en stund nu, man ska passa på nu när det är mycket varmt & sol.
pussar & kramar § vannu ;D


Kommentarer
Postat av: Louise

jag lyssnar på min nya skiva ! :D

jag saknar dig vannu, vad har du sjort idag då ?? :D<3<3

2009-09-01 @ 21:02:57
URL: http://absolutlouiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0