VANESSA IS BACK (a)

nu är jag här igen, det tog lite mer än 20 minuter, trodde att det skulle bli det men det blev typ dubbelt så mycket. julia har loggat ut från datorn så det finns ingen jag kan snacka med. alla är ju fan i skolan.. nu är klockan 14.35 och klockan 14.50 ska jag börja gå till söderfjärd för att träffa min älskling ines och cornelia (tror jag) dom slutar typ 15.05 så jag tar min tid. om cornelia ska vara med så går vi säkert hem till henne annars så är vi hemma hos ines eller mig. jag längtar verkligen att få träffa dom. jag har saknat dom så mycket. juste.. glömde säga att jag har studiedag idag och på typ onsdag :D. men nu ska jag sätta på musik och skriva dagens, hörs senare
xoxo vannu

Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅ ONSDAG SKA JU DU TILL MIN SKOLA ;)

2009-10-19 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0