UTEGÅNGSFÖRBUD

NU ÄR VANESSA GANSKA SUR.. JAG FÅR INTE TAGGA UT TILL FESTEN IKVÄLL FÖR ATT TRÄFFA ALLA MINA SÖTA KOMPISAR.. har nämligen utegångsförbud ända tills söndag kväll. bajs på mamma och pappa. jag har snackat med dom och det finns inget jag kan göra för att få gå ut. men idag ska dom på fest i vällingby och jag ville fan inte följa med, så mamma sa att jag fick stanna hemma eller gå hem till någon kompis. men självklart var alla mina kompisar påväg att fixa sig till festen så jag fick stanna hemma istället med min broscha och min äldre kusin esteban. han är sjukt rolig när han dansar xD. skulle egentligen följa med steffie till stockholm men jag fick ju inte -.- aja, inget mer att skriva om så. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0