TORSDAG

idag har jag bara spelat tennis och vart med malin & matilda. taggade direkt hem från skolan, bytte om till tenniskläder, sprang ner till if-hallen och började spela. efter en kvart så kom steffie och skulle kolla när jag spelade, en kom malin & matilda också ner dit, pinsamt när alla stog och kollade på var det ju xD. menmen vad ska man göra.. klockan fem var det söut så vi taggade ut och pratade lite. matilda blev tvungen att gå till bussen som hon aldrig han med och steffie gick hem. sen var det bara jag och malin kvar och vi taggade hem till henne. vi kollade mest på teve och åt lite kina mat, ris med biff-sak.. det kan jag säga att det var gött. malin tog sällskap med mig hela vägen hem så vi passade på att gå in och äta lite digistive kex medans man kollade en snuttbit på en film. sen gick hon hem. det var lite kort om idag, visar bilder på dagens köp imorrn om jag hinner så vi hörs :) §Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0