OPERATION

(inlägget som jag skrev sparades aldrig i måndags. här berättar jag lite kort istället)

har nu opererats med sprutor (inte med maskiner om ni så trodde det) på sophia hemmet som ligger i stockholm, typ vid vallhallavägen 91 (?). jag tog bedövning som var ganska smart val för att annars skulle jag fan skrika för varje stick. många trodde att jag bara skulle lägga typ 5 sprutor i varje hand, men det var inte äns i närheten. jag ville inte säga hur många det var sammanlagt. jag tog sprutor på händerna och på armhålorna. egentligen skulle jag bara kolla om jag behövde dricka någon medicin eller ngt annat, men "calle" sa att om jag ville så kunde jag göra det dirket efter snacket, självklart sa jag JA, man vill ju bli av med mitt "problem" så fort som möjligt. jag tänker på det varje dag och det är jätte jobbigt/pinsamt ju! jag hade bedövningen i fyra timmar typ och jag kunde fan inte äta själv. min syrra fick mata mig. jag kunde inte greppa mina pommes frittes så jag dampade totalt istället xD. aa, det var lite kort om i måndags så vi hörs så berättar jag om idag typ :) §
juste, dagens fråga är; hur många sprutor tror du att jag tog ?

Kommentarer
Postat av: stephany

36 st ;)

2009-10-09 @ 15:52:20
URL: http://steffus.blogg.se/
Postat av: sophia

cirka 200 x) <3 :o



älskar dig !

2009-10-10 @ 17:51:49
URL: http://sophiawatson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0