NOTHING TO DO

egentligen skulle jag sova hemma hos steffie men det blev inte av för att det finns saker som gjorde att det aldrig blev av. men jag hoppas att det snart går efter att sakerna är lösta. men aja, nu ska jag inte deppa.

min dag har vart såhär: gått ut med simba & mamma till ericsö. dushat håret och gjorde kroppspeeling medans jag hade hårinpakning i håret. satte på mig några myiga kortbyxor, vit tröja & mina rosaröda mys-strumpor. efter det åt jag mat med familjen. bakade tills slut kanelbullar med mamma och pappa. dom var as goda, vi ville inte göra så många så det blev runt 50-60 stycken, och nu sitter jag här inne på pea, facebook och kollar på teve, nemligen Debatt som linda rosing och kissie ska vara med i. men aja, ska kolla på bloggar nu och käka lite bullar. puss & kram §


Kommentarer
Postat av: stephany

frågestund på bloggen, svarar på allt (:

2009-10-29 @ 23:30:09
URL: http://steffus.blogg.se/
Postat av: ellaa

HEJ!

Läs mitt(ELLAS)senaste inlägg och gör som det står, det skulle betyda allt för mig om du hjälper mig med att få Justin Bieber till STOCKHOLM, läs inlägget och du förstår hur man gör, snälla hjälp mig, SNÄLLA?!

2009-10-30 @ 17:36:35
URL: http://flumisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0