LÖRDAG

- sitter nu här och chattar med min bästis felicia och med min bebis malin. igår han jag inte skriva ett inlägg, jag var på stors. och var ganska trött efter det. i början var det pisstråkigt, det fanns bara ett par jävla fjortisar. asso jag stör mig på dom. iaf på hon som alltid visade sin rumpa och drog aldrig ner "kjolen". men sen sket jag i det och var med alla söta, jag träffade på felicia, steffie, cornelia, sven, christian, reuben, clara, emilia, julia e, julia b, elvira, q, mathilda och typ några fler. jag taggade dit med louise och emma, ett par barndomsvänner. det var inte så många som jag trodde att det skulle vara.. men jag hade ändå ganska kul tack var det alla söta.
hörs ganska snart, xoox §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0