IM HOME

ja, nu är jag hemma från skolan. det har vart en väldigt rolig dag. hade ju profildag så.. vi dansade ju streetdance. det var svårt men ganska kul. dom sista 20 minuterna av dagen dansade vi fox eller vad det nu heter.. lång, lång, kort, kort så måste man alltid tänka. sen vid kort, kort måste man typ snurra. jag fick vara tjej två gånger och kille två gånger oxå. vid slutet av det så fick jag en ny vän som heter alexandra och går i 8an typ. vi känner inte direkt varandra men vi vet vilka vi är xD. men nu sitter jag inne på facebook ( vanessa fernanda vargas adda (; ) och ska snart sätta på musik. hörs ;) §

Kommentarer
Postat av: Louise

älskling jag saknar dig så sjukt mycket, hur är det med dig ?? :) <3

2009-10-22 @ 19:12:42
URL: http://absolutlouiises.blogg.se/
Postat av: Parna

ahha.. su dansade jätte fint:D<333

2009-10-25 @ 18:42:42
URL: http://eexakts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0