DAGENS, 26 OKTOBER 2009

Dagens vill ha:
Dagens klädsel: jeans, linne och blå tröja.
Dagens doft: barnparfym Cx
Dagens frisyr: hästsvans / bulle
Dagens saknad: bästis <3
Dagens mat: ungspankakor
Dagens roligaste: felicia larsson
Dagens finaste: ungspankakan xD
Dagens najsaste: tobias humor
Dagens tråkigaste: rindö
Dagens humör: trött annars glad
Dagens film: ingen hitils
Dagens program: america got talent
Dagens bästa: handgjorda kortleken
Dagens sämsta: trött
men just nu kollar jag på scrubs och ska snart börja chila upp och lägga mig.. jag ska försöka vakna tidigt. måste fixa rummet, göra peeling, ansiktsmask tror jag, träna lite. men vi får se om jag orkar i allt det här imorrn !
pussar och kramar.. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0