AUTUMHOLIDAY ?

jag vet inte om man säger så på engelska men jag skriver iallafall så. det är ju höstlov nu så jag ska vara med mina vänner så mycket som möjligt. asso jag fattar inte.. jag träffar nästan a l d r i g min bästis och mina allara närmaste vänner längre.. det känns som om dom inte vill vara med mig på något sett "/. men dom som jag har mest längtat till att träffa åker typ utomlands hela höstlovet. felicia ska typ någonstans och jag har inte träffat henne på typ 1000000 år ju. jag får väll vänta på henne under höstlovet "/. men nu ska jag inte ta ut all min deppighet på er mina söta läsare.. så aa.. ska bara fixa ett par saker sen kommer jag att skriva om igår. hörs §


Kommentarer
Postat av: felicia<3

2009-10-25 @ 18:42:30
URL: http://mrssugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw<3

2009-10-25 @ 18:43:27
Postat av: Amy

.svar.

Tack ! :)

2009-10-26 @ 07:40:40
URL: http://eyesaregreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0