4 DAGAR SEN

jag vet, jag vet, jag vet.. jag har inte bloggat på typ fyra dagar, men jag har inte haft tid och har inte kunnat för att datorn vart lite cp några timmar om dagen. om igår.. var jag hemma hos min mormor och sa faväl till henne forever. hon taggar till colombia och kommer aldrig tillbaka, hon sa att hon ville dö där vart hon föddes.. började gråta över det "/. men annars var vi i jacobsberg för att köpa prinsesstårta och vi gick runt lite. åkte bil hem till mormor med min moster betty, mormor, pamela & moster alba. träffade mina två andra kusiner oxå. åkte till mcdonalds för att äta lite. pamelas familj gjorde oxå det. vi ville ha glass men vi fick inte så vi blev "arga" för skojs skull xD.

jag igår.. typ 1 timma efter att jag kom hem :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Sötnos!<3

2009-10-19 @ 13:05:15
URL: http://jaghjartadejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0