PROFILDAG

idag var det profil dag i skolan och min profil var musik. jag började klockan 9, jag fick skjuts av min moster för att jag slaggade hemma hos steffie så varför inte :). jag och sophia ville helst hamna i samma musikgrupp och spela samma låt, så vi räckte aldrig upp handen, därför hamnade jag och sophia tillsammmans .. men det fanns en nackdel som vi inte visste om.. det var att sjunga med alexandra och felicia. vi ville inte sjunga men tyvärr så blev det så. vi tränade på "Billie Jean" låten av Michael Jackson eftersom dom andra låtarna var upptagna, men jag var typ den ända som vart nöjd med den :D. men vi ska spela upp allting imorrn och alla har bara haft en dag på sig att träna och en timma imorrn .. så jag tränar medans jag skriver. snart ska jag ut för att möta min lilla kusin pamela, hon ska hjälpa mig med ett par saker ^^.
xoxo så länge, vannu §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0