HEMMA FRÅN SKOLAN

min dag har vart såhär; vaknade klockan 07.05, tog ut kläder och provade lite snabbt vad som passade med vad. jag tog ett par leggings som jag skulle ha under ett par blå jeans-tights, ett vitt baslinne och en svart skön tröja. jag sminkade mig lite, sprang ner och åt medans jag satte på mig mina skor. fick skjuts till bussen med min brosha. hoppade av vid roslagsnäsby för att vänta på sophie, hon kom kanske 6 minuter senare. vi väntade på marie i typ 1 minut för att ta sällskap med henne. ringde steffie för att gratta henne och prata lite. skolan slutade 14.45 men jag stannade tills 15.00 för att chilla lite där med julia. vi gick till bussen. jag ringde julia för att prata med henne, vi pratade i 28 minuter enligt henne. när jag kom hem så såg jag att jack var här /alex hund\. loggade in på datorn och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0