GÅRDAGENS FEST

igår var jag på fest med alla söta och underbara och det var väldigt kul, bara att det fanns så jävla många fjortisar från solna och täby. men jag hade oxå julavslutning igår, vi började nio och slutade fem över tio, sen vart jag tvungen att vänta på alex som skulle följa med mig till söderfjärd. jag väntade i en halvtimma på honom och så slutade han "lektionen". vi åkte till söderfjärd och kollade på när dom sjöng. det var helt underbart hur dom vågade och sjöng. alla gick hem och steffie och jag taggade hem till henne för att fixa oss tills klockan nio. vi hade absolut inget att göra eftersom klockan bara var kvart över två när vi kom dit.. vi ringde och messade med lite folk. när klockan var åtta så gick vi ner till ica och köpte tuggummi, gick till bussen och väntade där i en kvart.. det var så jävla KALLT att vänta! men vi tog bussen ner till festen och gick in. vi hälsade på alla och festade som fan asso. men det som gjorde dagen bättre var steffie, tack gumman §


Kommentarer
Postat av: Anonym

fest ? det var storstuge discot 6-8 det är ingen fest och det var typ inga där !

2009-12-19 @ 18:54:32
Postat av: jennifer

hur fan kan man kalla storstugan för fest? -.-

2009-12-20 @ 15:29:06
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0