.



måndag (nu) - blogga mycket, ladda ner bilder som jag tagit till datron & ladda ner musik till mobilen.
tisdag - skola, kanske taggar till sthlm med steffie, annars så åker jag till täby.
onsdag - skola.. vit dag, köpa presenter om inte det köps i sthlm till mina vänner
torsdag - skola.. vit dag, tennisen börjar klockan fem och då är det avslutning
fredag - JULAVSLUTNING I SKOLAN, JULLOVET BÖRJAR DÅ, WOHOOOOO ! efter avslutningen ska jag festa med alla söta, slagga med steffie, alex och julle §
lördag - vara med alex, steffie och julle typ hela dagen :D
söndag - chilla och kanske slagga med någon (?)

berättar på måndag hur nästa vecka kommer att bli §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0