'KÄNSLOR' FÖR BILD

line, vi har kännt varandra mer än ett år. men vi har inte haft bra kontakt. men jag har alltid gillat dig. du är så skön, snäll och så söt. men jag måste snacka med dig om pengarna, vi är snart dom ända som inte har lämnat in pengar eller (?). men aja, ville bara skriva lite vad jag 'känner' för dig. jag saknar dig och sommarlovet 2008.

marie, vi har haft en bra kontakt däremot. du är så jävla skön vettu. men jag har fortfarande inte vart hemma hos dig och du hemma hos mig. jag saknar verkligen när vi var med varandra efter skola, ditt asgarv och när du garvar och säger 'ojj' och får skrattattack, haha. jag älskar dig.

marcus, vi har inte så mycket kontakt, men du är alltid så himla rolig i klassrummet och när du driver med än, man vet fan aldrig om du är seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0