INGET SPRING IDAG

(en bild på när jag var i spanien, en liten del av det iaf)

Jag
vet inte vad jag ska skriva. har inte gjort något speciellt idag så man får väll 'improvisera' lite nu då.. ehm.. har bara vart hemma och kollat på teven, det vart inget springande idag för det var dåligt väder, det spöregnar utanför där jag bor. har snackat med min älskling elvira och vi ska ses i helgen. det var så himla längesen jag träffade henne, har verkligen saknat henne otroligt mycket. men vi kanske ska ses imorgon oxå klockan 12, man får hoppas att jag är vaken då. men nu ska jag fortsätta att kolla på filmen med familj. filmen heter "Wolverine, wow vad kul det låter" ehm.. nej, men jag har inget att göra så varför inte ? haha det blev iallafall ett lagomlångt inlägg.
see ya later babies !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0