TRE FRÅGOR - ETT SVAR

FRÅGAN VAR ;
vilken film ska du kolla på ?
var den filmen bra ?
hur mycket betyg får den ?
jag funderar på att se den det är därför jag kanske frågar så mycket :P

SVARET ÄR ;
Hejsan Sofia !
joo, jag skulle kolla Harry Potter - Halv Blods Prinsen.
jag tycker att den var ganska bra men den kanske skulle kunnat vara bättre om sluten var lite mer bättre. jag betalalade 110 kronor, den var inte "värd" så mycket.. den borde max kosta 90 kronor.
jag tycker att Harry Potter filmen får 3 av 5.
du borde nog se den. jag tycker att dne var bra men den är lite lite sorglig bara.
Hoppas att du blir nöjd med mina svar om det räcker, ställ gärna mer frågor.


Kommentarer
Postat av: steffie

jag kan faktiskt också svara på dom där frågorna för jag tyckte något helt annat och tro mig sofia du kommer inte vilja kolla på den efter det jag har skrivit, jag är ett filmfan, jag kollar på filmer hela tiden och nu ska du få se på mitt svar.



- harry potter - halv blods prinsen

- nej, den va absolut inte bra.

- den får 0 av 5

- betala inte en biobiljett till den filmen, den är verkligen inte värd pengarna jag lovar.



lyssna inte på vanessa där. hon sa något helt annat inne i biosalongen, jag kollade på den med henne och jag höll på att somna och hon sms:a :O

2009-08-10 @ 12:53:11
URL: http://steffus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0