THE SIMS

just nu sitter jag och spelar the sims med alex. idag har jag varit hemma och min syrra kom ju hit för kanske 2 timmar sen, victor & hunden jack följde med och sen kom alex. ehm.. alex vet fortfarande inte om han ska sova här eller inte ? men vi får se hur de blir då. har fortfarande ont i handleden och huvudet. tror att jag kommer att bli sjuk snart.. har nyss snackat klart med steffie och ska snart snacka med rebecka på msn. de måste väll finns en bra förklaring varför hon kom hem så sent idag, skulle träffa henne klockan 8 i täby men hon kom klockan 10 till vallentuna -.-' . men nu ska jag fortsätta att spela the sims igen. senare blir det dagens, hare härligt xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0