HMM..

börjar med att säga förlåt, men jag har inte haft tid att vara inne på datorn.
igår var man ledig från skolan för att alla lärare skulle typ ha utveklingsamtal med alla elever. men som tur så kunde inte mina föreldrar komma så jag slapp det. i torsdags vart det första dagen i skolan, hah när jag såg alla mina vänner skrek jag och sprang fram till dom & kramade sönder dom.. jag ville verkligen inte släppa taget om dom hihi (a). men vi samlades i gympa salen alla 6 & 7, det vart ganska trångt men ändå.. rektorn bablade och bablade sen fick vi gå till våra klassrum för att få block, penna, sudd & linjal. jag sitter brevid line & någon ny som heter ida något..

men iaf, idag är jag hemma hos min syrra för att jag slaggade här. pappsen kunde inte ´hämta mig, han är på konferans. min kusin fyller år på måndag men ska fira det med familjen idag, så snárt ska jag hem för att fixa mig och festa loss:).  jag får träffa min underbara kusin stephany som jag verkligen har saknat! men aja, ska göra lite andra saker nu.
hugs & love § vannu ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du har också super fin blogg ! <3

jag har sett att du och och din kusin steffie har gjort en blogg tsm, hur går det med den ? :D

2009-08-22 @ 14:25:45
Postat av: Anonym

haha aa vad bra ;) <3

allt bra med dig ??

2009-08-22 @ 14:29:19
Postat av: Lina

hej vanessa! :)

hur mår du?

kolla gärna in min och hannas blogg! :D

2009-08-22 @ 14:47:10
URL: http://hannaochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0