DAGENS

Dagens vill ha: mer pengar
Dagens klädsel: shorts, tights & tröja
Dagens doft: en gnutta parfym
Dagens frisyr: hårspänne till min lugg
Dagens citat: allt man vinner får man betala, genom att förlora något annat
Dagens köp: päron
Dagens saknad: matilda
Dagens mat: pasta & köttfärssås
Dagens roligaste: reklamen xD
Dagens finaste: marie 
Dagens najsaste: språkresa till frankrike nästa år, hänka ?
Dagens tråkigaste: att det är nästa år, 2010
Dagens humör: glad som in i helvete !
Dagens film: en fransk typ,
Dagens bästa: line & flow
Dagens sämsta: pappas kinesiska ringsignal ;)
det var typ allt, nu ska jag kolla lite mer om språkresan. måste betala i november.
hugs & love § vannu ;D

Kommentarer
Postat av: vanessa

hej!

såg att du också var nominerad till veckans blogg men då tänkte jag på hur lika våra webbadresser var och när jag såg hur länge du haft din blogg så undrar jag bara om du typ har härmat mitt namn eller kommit på de själv?

kram

2009-08-24 @ 22:57:43
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: vanessa

aha okej :)

2009-08-25 @ 21:59:31
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0