DAGENS ..

Dagens vill ha:
popcorn te bio
Dagens klädsel: svartvit tunnika
Dagens doft: naturell , sen parfym
Dagens frisyr: utsläppt & nydushat
Dagens citat: ehm .. ?
Dagens köp: senare blir det biobiljett
Dagens saknad: sophia watson
Dagens mat: har inte ätit något
Dagens roligaste: studdsmattan
Dagens finaste: soligt och varmt
Dagens najsaste: biooooooon
Dagens tråkigaste: filip ska följa med -.-'
Dagens humör: superduper bra !
men nu måste jag tagga, ska bara fixa till mig lite mer sen går jag hem te steffie. efter det tar vi bussen till tbc och köper biobiljetter där borta. kommer att leta efter ett par skor och hårprudukter. see ya later babies

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken film ska du kolla på ?

var den filmen bra ?

hur mycket betyg får den ?

jag funderar på att se den det är därför jag kanske fråga så mycket :P

2009-08-09 @ 23:56:50
URL: http://ska skaffa en ny..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0