DAGENS,

Nu är det så att jag har problem med att blogga.. jag har börjat uppdatera sämre & skriver inte det som jag borde skriva om dagligen. jag vet inte vad jag ska göra. men aja, nu ska jag inte gå in på de här. här kommer dagens saker ;
Dagens vill ha: en fyrklöver som ger tur.
Dagens klädsel: tre olika klädsel ..
Dagens doft: naturell ?
Dagens frisyr: utsläppt & hårspänne te lugg
Dagens citat: hmm .. ?
Dagens köp: två paket mjölk o.O
Dagens saknad: rebecka och parna
Dagens mat: nudelsoppa
Dagens roligaste: studdsmattan
Dagens finaste: solvädret
Dagens najsaste: badandet
Dagens tråkigaste: bion blev inställd
Dagens humör: glad & lite trött
jao, det var allt som var dagens, måste hitta dagens låtvideon men jag lovar att den kommer snart ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0